tiistai 15. tammikuuta 2013

Tavarasta

Mä niin rakastan näitä tällaisia tarinoita. (kopsattu Ordinaren sivulta)
Tavararemontin ansiosta hän sai lisää tilaa sekä kotiinsa että mieleensä. Kun tekemättömät työt eivät tavaran ja paperien muodossa ahdistaneet enää, hän sai energiaa miettiä, mitä oikeasti haluaa elämältään. Hän päätyi opiskelemaan joogaohjaajaksi, on laihtunut huomattavasti ja aikoo elää loppuelämänsä kohtuullista elämää.

Hieman inspiroivaa. Mäkin haluan siivota kaapit ja huomata yksikaksi olevani urheilulllinen, hoikka Joku. Taas kompastuin siihen, etten ikinä osaa sanoa mikä haluan olla. Juu, edelleen tämä mikä olen, mutta mitä muuta. 
Istua osan vuotta Barcelonassa terasilla kirjoittamassa säkenöiviä kolumneja naisen elämän haastavuudesta? Loistavuudesta? Jostain nyt joka tapauksessa. 

Ja sit kuitenkin haluan elää aika pikkiriikkistä elämää. En kaipaa lisää oravanpyörä haipakkaa. Sanoinko jo siitä hetkestä lauantaina kun valutin kyyneleitä autossa miehen alkaessa haaveilemaan junnun luistelu/kiekkokoulusta. Kun minä sisäisesti kirun et "ei vittu yhtäkään kuskausta enää meille tana" (ai siis veesanan saa kirjoittaa mut ei s-sanaa. Uutta jopa mulle)

jk. Kun olin aamun ekan postauksen kirjoittanut ostoslakosta, soitin mutsille ja haastoin sen mukaan. Ihan oltiin intoa täynnä. Puoli tuntia sen jälkeen tilasin Bootzilta mekon!!!! What???? Perustelin sen sillä, et ei se sit kuitenkaan sovi mulle ja palautukseen se kuitenkin menee. Mutta puoli tuntia lakkoilin!!!!

1 kommentti:

Rillo kirjoitti...

Mä teen aina päätöksiä, että nyt lähtee tavarat kiertoon ja poistoon. Ja sitten kun alkaa vaikka vaatekaapin siivous, niin en malta luopua mistään. Katos, jos joskus vaikka tarvin niitä! Mutta että joogaohjaajaksi... =)