torstai 21. lokakuuta 2021

Olet mitä syöt

 Katsoin eilen Olet mitä syöt -sarjan uusimman jakson, jossa oli näyttelijä Minna Kivelä. Alkuun sanon että oi mikä väripillerikoti hänellä oli. Ihania värejä ja tavaroita ja taidetta. Ehkä liikaa kaikkea ja kaikki tasot täynnä, mutta niin ihanan näköistä. Valitettavasti omassa kodissa se olis sotkua, jollain toisella vain ja ainoastaan ihanan kodikasta. 

Sain kuitenkin tästä jaksosta sen viimeisen herätyksen, mistä olin jo eilen puhunut ja tämä vaan sinetöi kaiken. Tässä ollaan jo siinä iässä, että mitä vaan voi tikittää sisällä tietämättä. Jotenkin hirvitti että Kivelällä oli sekä rasvamaksa että kakkostyypin diabetes. Se mikä sai ilahtumaan, on se, että tosiaan vain se kymmenen prossaa painosta pois vie suurimmat murheet pois. Mulla ei mun tietääkseni ole mitään näistä, varsinkaan rasvamaksaa, mutta silti. 

Eilen kävin kolmatta kertaa tällä viikolla vesijuoksemassa. Onneksi tänään on työpäivä, niin saan pakollisen tauon. Sain nimittäin niskasäryn. Kyllä mä hieman palelen hallissa ja se hajottaa niskan, vaikka muuten tekisikin hyvää. 

Viikon ruoat on olleet herkullisia ja terveellisiä ja yllättäin ollut suklaatta. Toi eilinen ohjelma vei mun viimeisetkin suklaahimot pois. Ajatelkaa jos alkaisinkin vain pelätä suklaata. Olispa mahtavaa. 


Ei kommentteja: