torstai 13. joulukuuta 2018

Ihme ruokanipotusta

Me naisissa oli hyvä Mira Luodin haastattelu. Kiinnosta kuulla parisuhteesta, jossa on jo kolmesti muutettu erilleen.

Mutta tätä jätskijuttua EN TAJUNNUT.
Miten niin yhdeksä jälkeen ei voi syödä jätskiä? Mä nimenomaan keskitän herkkuhetkeni noihin kellonaikoihin. Poikkeuksena kaksi ystävää, joiden kanssa voi vetää päivällä jädeövereitä.

Tulossa täysi viikonloppu. Tänään pitää leipoa kakku, käydä kauppareissulla ja siivota.(Kun lukee Rva Kepposen elämästä, niin käy selväksi, ettei mun elämä ole täyttä. Toki mulla on täällä kaksi vauhdikasta taaperoa ja niiden myötä tulleet jutut suvun ja kuskausten nyötä, mutta...) Huomenna juhlitaan esikoista. Myönnän, että vähän uuvuttaa juhlat joissa mukana on kaksi meluisaa taaperoa 😁
Miten se ennen oli niin normaalia?
 Mutta kivaa juhlia!!!

Vielä saisi ilmoittautua mun lukijaksi ja voittaa Hanna G. Keittokirjan.

4 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

ei yhdeksän jälkeen voikaan syödä jätskiä.
Eikä kyllä ennenkään. Mulla on jätskiin kohdistuva erittäin vakava ja huolestuttava angst.
Jätski - erityisesti iltaisin, mutta oikeastaan myös melkein milloin tahansa muulloin - on ätöä. Kamalaa mennä esim. anoppilaan, missä jätski on The Herkku.

Haluaisin olla semmoinen valloittava kiharatukka joka istuu sohvannurkassa jätskipönttö sylissä, ja joka vetää överit jätskistä ja jostain ihanasta hömppäleffasta. En kykene. En pysty syömään jätskiä enkä pysty istumaan yhden hömppäleffan mittaa aloillani. Erittäin vakavan huolestuttava puute muutoin niin suloisessa naiseudessani.
Mitä teen?

Taru kirjoitti...

Muksaa viikkistä muru <3 Kyllä sä olet aikamoinen mimmi, kun vedät arkea lapsikatraan kanssa.

Rva Kepponen kirjoitti...

taaperoiden kanssa melkein kaikki muu kuin leikkipuisto ja päiväunet ovat raskasta ;)

Jäätelöä voi syödä melkein aina. Ikinä en ole vielä aamupalaksi kokeillut, mutta muut ajankohdat kyllä.

P kirjoitti...

Marika, sä et olekaan tyhjäpäinen hepsankeikka, joten siksi et pysty katsomaan hömppäleffoja toisin kuin kaltaiseni hempukat.
Mä en syö jätskiä usein, mut jos syön niin 21 jälkeen mieluiten. Mieluiten kyllä suklaata.
Leffoissa se jäden syönti sydänsuruihin näyttää ihanalta, mut ei se oikeasti ole. Etenkin kun leffoissa ne syö haegen datzia (miten se kirjoitetaan), joka suomessa maksaa triljoonan. Eli jos mä sitä söisin murheeseen, niin sit söisin suklaata siihen murheeseen et rahat loppu jäden takia.

Taru, mä itsekin luulen olevani aika mimmi kyllä. Huh. Kiitos :)


Rva Kepponen, aamiaisjäde vois olla kiva kokeilu. Ehkä jouluna?
Taaperoiden kanssa päikkärit ja tässä tapauksessa ruokailu on jees. Muu on...