tiistai 29. elokuuta 2017

Draamaa treffirintamalla

Eilen kahviteltiin ja shoppailtiin Nti Sutkautuksen kanssa. Kahvittelun lomassa juteltiin viimeisimpiä kuulumisia liittyen mm. Tarun tuleviin lounastreffeihin miehen kanssa.
Tämä tarina on näitä "maailma on superpieni"-juttuja. Kun mulla on siis muutama läheinen ystävä, niin millä todennäköisyydellä Taru menee treffeille mun toisen ystävän aka.tinderöitsijäystävän ex-aviomiehen kanssa?
Tästä oli tulla draama tässä jossain kohtaa, kun Taru vitsillä kysyi että tunnenko tän ja tän nimistä miestä mun kylältä. Aika kiusallisen nopeasti tajusin, että "tunnen". En siis tunne, mutta tiedän. Päätin olla Tarulle kertomatta totuutta, koska tälle ex-vaimolle asia oli ok myös.
Piti miettiä pikaiseen et kerronko, jonka johdosta  Taru kuitenkin peruis treffit, mikä olisi tylsää
Jos olisin tiennyt miehestä jotain kamalaa, olisin kertonut. Mut ei. Ok mies. Joskus vaan tulee niitä eroja.
Ja kuten totesin, niin kaikki me ollaan jonkun eksiä. Et jos alkais aina kartottaan, kuka tuntee ja kenet, niin ei sais tapailla ketään.

Tähän aiheeseen liittyen. Tarulle tulee kylään joku koiratyyppi tänään. Mä olen tapaillut sen koiratyypin veljeä pari vuotta sitten. (Ketä mä en olis tapaillut?)


Nyt mä menen työmenoon ja kampaajalle. Palaan asiaan pian!

3 kommenttia:

Tuija kirjoitti...

Ihanaa draamaa :D Oma elämä kun on niin tasaista.

Taru kirjoitti...

ELÄMÄ on. :P

P kirjoitti...

Tuija, eiks olekin. Eihän mullekaan enää hirmusti tapahdu, mut onneksi kavereiden kautta voi elää:D

Taru, elämä tosiaan on :D