perjantai 4. elokuuta 2017

Saavutukset



Viikon saavutukset:  sain vihdoin kuskattua noin kahden viikon puhtaat pyykit omille paikoilleen yläkertaan Se on saavutus, koska yläkertaan on pitkä matka.

Eilen ystäväni tuli apuun ja otti vanhat kulahtaneet vihreät pimennyvrhot pois ja kiinnitti uudet tilalle. Hieman koki koti  puhdistuksen. Nyt olisi siivousvimma ja sisustusvimma ja ja...

Me naisten kannessa Krista Kososen hiukset on ihanat. Kun tässä juuri kasvatan "pitkää vaaleaa tukkaa", niin olisko noi kivat?

Muita saavutuksia on terveelliset, hyvä ruoat ja suklaalevyttömyys. Ja viinittömyyskin.
Taloudellinenkin ollut. Tehnyt fetasalaattia jota syö sekä salaattina että tortillan sisällä. Kaksi ruokaa tosta noin vain.
Taloudellista oli myös se, et tilasin Zalandolta kaksi mekkoa, jotka molemmat palautan. Hirmu säästö! Taas!

Loppuun hyvä lause rakastamastani sarjasta Ensitreffit alttarilla (usa, uk tai australia, kaikki käy)
"Aina kun nyrpistelet nokkaasi, kun joku asia ei miellytä; saat elää yksin loppuelämäsi".

(Olen tässä sivusta seurannut sitä, KUN MIKÄÄN ei kelpaa ja koko ajan joku mättää. Kuinka vain oma tapa olla, tehdä ja elää on oikea.  Jotkut ehkä luotu elämään itsekseen.)


jk. Huikea säästäväisyyskohtaus
Irtisanoin pari turhaa juttua ja tein samalla tilisiirron toiselle tilille kuukausittain samasta summasta. Oisko säästö joku 260 e vuodessa. Ei sitä sovi vähätellä.

4 kommenttia:

Puolis kirjoitti...

Onneksi mulla ei ole yläkerrassa vaatteita! Mä en onnistuis tuossa IKINÄ! Kunnioitukseni!

Mä olen paastoni jälkeen onnistunut pysymään karkeista erossa, ei ole ollut edes vaikeaa! Ehkä siitä paastosta oli jotain hyötyä kuitenkin.

marikan polut kirjoitti...

tuohan on jo mainio säästö - joulun ruuat tai parin jakson kurssikirjat lukiolaiselle tai puolikas kesälomasta Kreikassa - respect!

Taru kirjoitti...

Ihailuni säästäväisyydestä, mulla on nyt säästisbuumi myös <3

Tuula kirjoitti...

Meillä on kylppäristä (jossa pyykkihuolto toimii) n. 4 metriä kaikkien vaatekaapeille. Olen todennut, että se käytännössä tuntuu yhtä pitkältä ja vaivalloiselta kuin joku kymmenen kilsan taaperrus... Kummallista :D