perjantai 3. kesäkuuta 2016

Hanki himo!

Suuri ajattelija käski hankkimaan itselleen intohimon. Ihminen, joka on innostunut jostain, on kiinnostava ja kiinnostavat ihmiset vetävät ihmisiä puoleensa. Juu näin on.

Mut mä innostuin nyt ihan muuten vaan, ihan vaan lempi-ihmiseni vuoksi eli itseni.

Olin voittanut arvonnassa yhden ilmaisen pt tunnin. Varasin ajan ja pyysin saatanallista jalkatreeniä. Tänään tuo treeni oli ja sitä sain mitä tilasin. Oli älyttömän kivaa ja aika kamalaa. Pari kirosanaa pääsi suusta, mistä pt oli tyytyväinen. "Treeni on mennyt perille".

Loppuverryttelyssä juoksumatolla kävellessäni olin niin euforisessa tilassa, että päätin ostaa peeteeltä kahdeksan treeniä. Ostin sitten 12!!
Kolme seuraavaa viikkoa mulla on kaksi fustraa viikossa plus tuo saatanallinen jalkatreeni. Sen lisäksi pt kirjoittaa minulle viikko-ohjelman, josta katson mitä milloinkin teen. Jos olen mökillä, minulla on mökkitreeni. Sitten on salitreeniä ja kotitreeniä toki. 
 Kun fustra kolmen viikon kuluttua loppuu, jatkan vain yhden peeteen kanssa yhdeksän kertaa. 

Eilen vakavalla naamalla paasasin junnulle, et jos mä joka päivä ostan teille jätskit, niin mun budjetti kusee ihan huolella. MULLA EI RAHAT RIITÄ!
Onhan se toki järkevämpää laittaa raha treeniin, kuin jätskiin, eikö?

Pt lupasi, että syksyllä olen eri nainen. 

Saako hyppiä innosta! Elämä! Mun rakkaus!

Ei kommentteja: