sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Märät silmät

Keskustelu junnun kanssa autossa: Mä toivon ettette isin kanssa koskaan eroa. "Miksi". Musta olis kurjaa jos mä en enää koskaan olisi teidän kanssa yhtä aikaa samassa paikassa. Mä tykkään käydä koko perheen kanssa yhdessä Prismassa ja musta on kiva käydä perheen kanssa Flamingossa uimassa. "Äiti, miksi sun silmät on märät". Ne ehkä on siellä Flamingossa uimassa.

Miehen mielestä poika puhui puuta heinää. Se ei enää ikinä halua lähteä prismaan tai minnekään mukaan. "Isi ei tajua, vaikka haluaa olla kavereiden kanssa mielellään, niin silti äiti ja isä on tärkeimmät".
Meinasin kyllä pussata ton pojan läpipuhki.

Eilen katsottiin miehen kanssa 21 tapaa pilata avioliitto. Ei löydetty omaa tapaa. Paitsi mun mielestä me oltiin siitä se "pääpari", joilla muka oli terve liitto, mut sit ne eros. Tiimiavioliitto :) Hmmm....


Päivän hienoimman viisauden muuten luin Kodin kuvalehdestä. Siinä oli loistava juttu perheestä, jossa kolme poikaa, joilla kaikilla joku diagnoosi. Adhd, tourette... Äiti sanoi: ilman lapsia sitä voisi erehtyä luulemaan olevansa valmiimpikin ihminen.

No toden totta. Ilman lapsia mä kuvittelisin olevani rauhallinen, kärsivällinen, hyvä...

6 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Voi toista. Ihanasti sanottu.

Meillä katsottiin eilen illalla aivan sama leffa :)

Mirka kirjoitti...

Onnea, P, sulla on ihanat pojat!!!

Taru kirjoitti...

Mullakin tuli märät silmät...Ihana poika!
Valoa viikkoon!




P kirjoitti...

Kepponen, naurattiko se leffa teitä?

Mirka, mä luulet et aika spesiaaleja nuo pojat ovat, joskus ;)

Elisa, valoa valoa valoa tarvitaan.

Tuula kirjoitti...

Olipa ihanasti sanottu teidän pojalta :)

Ja tosiaan, ilman lapsia sitä ehkä kuvittelisi olevansa hirrween kypsä, aikuinen, tyyni ja viisas. Lapset kyllä palauttaa tehokkaasti maanpinnalle ;)

Iloa ja ihmeitä uuteen viikkoon!

Leonida kirjoitti...

Ihanasti sanottu. Kyllä mun mielestä teillä on ihan tosi spesiaalit pojat juttujen perusteella. En yhtään ihmettele, jos on märät silmät useamminkin. :)

Höh, mä en tiennyt, että tuo leffa tulee, olisin halunnut nähdä, että onko hyvä.