torstai 23. toukokuuta 2013

Häihilöistä

Satunnaisesti joskus katson hääohjelmia hetken ja aina tuhahtelen kyynisenä. "Tossa noi hehkuttaa rakkauttaan, mutta kolmen vuoden kuluttua nekin eroaa". Miksi siis musta on ihan kamalaa, että Anna Puu on eroamassa ja sillä on toinen mies. Miksi musta tuntuu niin kurjalta, että niin onnellisen oloinen pari eroaa. Eikö kehenkään saa enää uskoa? Niihin kun uskoin. Höh.

En ole uskaltanut vielä avata uutta Me naiset-lehteä, jonka kannessa Viivi Avella julistaa, että entisissä suhteissa hän oli yksinäinen. No voi voi. Ja jos olen oikeassa, niin sillä on tuoreehko suhde, jossa vielä janotaan toisen jokaista sanaa eikä voida poistua toisen läheltä ollenkaan. Voin toki olla väärässä.
Miksi mä olen taas näin ilkeän kyynisellä tuulella? 

Olis kiva vielä joskus päästä häihin, että saisin nauttia romantiikasta ilman tätä telkkarin aikaansaamaa ärsytystä.

Mutsin ystävä, mua rutkasti nuorempi nainen, on menossa kohta naimisiin. Mutsin mielestä on naurettavaa, et sen ikäinen nainen pitää isot häät eikä mene vain maistraatissa hissukseen naimisiin. Siitä mä olen eri mieltä, varsinkin kun kyseessä on eka kerta. Mitä noloa häissä on? Onhan se nyt aika masentavaa, et jos et löydä elämän miestä kaksikymppisenä, niin sut tuomitaan mustaan kaapuun ja salaa avioitumiseen.

Et näin tärkeetä asiaa mulla.

3 kommenttia:

JOnna kirjoitti...

Mitä? Eroaako Anna Puu? Mä en oo yhtään kartalla, mutta mä oon samaa mieltä, mustakin tällaiset jutut tuntuu kurjilta :(

s kirjoitti...

Mitä Anna Puu mitä mitä??? Olin pari viikkoa sitten sen keikalla ja se kertoi & lauloi siellä ääneen rakastavansa aviomiestään.

Mutta siis onhan ne sanoitukset olleet... Jos ovat omia, en tiedä. Puoliso sanoi, että kolmannella levyllä Puu kuulostaa niin masentuneelta, että toivottavasti joku diagnosoi sen voinnin synnytyksen jälkeen.

Tuula kirjoitti...

Mä olen ihan pihalla näistä julkkisten avioliitoista ja eroista. Pitäis käydä useammin kampaajalla lehtikasojen äärellä ;) Yleensä julkkikset ehtii erota ja mennä naimisiin pariinkin kertaan - just vähän aikaa sitten vielä luulin, että Matti ja Mervikin olis vielä yhdessä :D

Häihin olisi kyllä ihana päästä! Anyone..? :)