perjantai 26. lokakuuta 2012

Vahva ja seesteinen

Äiti soitti tänä aamuna synttärionnittelupuhelun. Kysyi miltä tuntuu täyttää vuosia. Sanoin ekat mieleentulevat sanat: vahvalta ja seesteiseltä. Vaikka se oli tavallaan vitsi, niin jossain määrin se oli myös totuus.
 Uusi (hetkellinen) vaihe menossa. Vahva itsenäinen seesteinen ja upea :)

Ystävän kanssa juteltiin tänään tatuoinneista ja aarrekartasta ja pintarestista. Mietin mitä haluan ja mieleen tuli sana Rohkeus. Se multa puuttuu. Haluan olla rohkeampi. Kaikessa.

Ostin itselleni kimpun ruusuja. Mun ainoa lahja! Mies on poissa, joudun lahjomaan itseäni. (onneksi olen vahva ja itsenäinen)

6 kommenttia:

Rillo kirjoitti...

Onnea vahvalle ja seesteiselle!

Ja jospa jo ensi vuonna samaan aikaan saat todeta, että olet ollut rohkeampi. Jo pelkästään myöntämällä, että haluat olla rohkeampi, olet rohkea.

marikan polut kirjoitti...

onnittelut sinä vahva, seesteinen ja rohkea!

Taru kirjoitti...

Voi että Pinkki sä olet UPEA! Onnea ja kippis SULLE!

Ja huomenna juhlintaa?

Jenny B-H kirjoitti...

Mahtavaa, kuulostaa upealle!
Ja onnea kans :)

Leonida kirjoitti...

Onnea onnea, rakas Pinkki!

Lahjaksi annan sulle rohkeutta! En miellä itseäni erityisen rohkeaksi, mutta juuri viikon sisällä on parikin ihmistä kutsunut minua rohkeaksi, joten siitä sitten ammennan tämän lahjan sullekin! :D

Mä olin täysin missannut tämän blogin ja sattumalta vain löysin tieni tänne. Siinä sen taas näkee, kun lukee blogeja välillä kuukauden välein purskeissa, ettei edes huomaa jos joku lemppari viettää hiljaiseloa tai on jopa sulkeutunut...

Huh, onneksi löysin taas. Seuraavalla kerralla laitat sitten viestiä, jos vaihdat osoitetta, eiks niin? :)

JOnna kirjoitti...

Onnittelut! Kyllä sä olet rohkea, mun mielestä ainakin näin kirjallisesti rohkea, etkä ehkä kovin seesteinen ;) Mutta se on hyvä, koska rohkea ja ei-niin-seesteinen on hyvä yhdistelmä. Räväkkä. Ja tosi ihana, niinkun sä :D