tiistai 2. helmikuuta 2016

Universumi vastaa Facen kautta

Olin tänään sijaistamassa yhdellä koululla koulunkäynninavustajaa vai mikäköhän se titteli nykyään on. Varmaan joku alemman luokan konsultti sr.
Pari viikkoa sitten tein Fb statuksessani anomuksen universumille, et jotain kivaa kiitos. Tuttu opettaja laittoi viestin, et kiinnostaisko  avustajan työ yhdeksi viikoksi. Kyllä kiinnosti. Ihan harrastuksen ja vaihtelun vuoksi. Eilen kävin koululla näytillä ja kuulin, etta avustaja on sairas. Kysyin, että josko haluavat minut töihin ja huomenna. Oikeasti olen menossa vasta kuukauden kuluttua.
NO, jopas oli päivä. Erityiset luokat ovat varsin erityisiä. Käy kuten opekamu vitsaili. Rakastan omia lapsiani älyttömän paljon! Niin ovat kivoja ja helppoja ja fiksuja.
(Kohta kuopus tulee kotiin kiukkuamaan, Nautin nyt hetken tästä etärakkaudesta)

Viikonloppukin oli älyttömän hieno! Lähdin ex tempore ystävääni/peeteetäni tapaamaan Jyväskylään. Hotellissa asuttiin. Hyvin syötiin juotiin puhuttiin naurettiin. Tällaista pitää tehdä useamminkin. Jos  joku latauttaa uupunutta, niin loma.

Kotiin tulin iltapäivällä, kaveri tuli kahville ja iltaillaksi menin vielä yhdelle kaverille. Voisin sanoa, että aika täysi ja täydellinen päivä.
Eilenkin olin hämmästyttävän virkeä. Kuskasin ipanoita ja pääsin jopa salille heti aamusta. Ei ole mun reippaudella rajaa. Olen oma idolini.
(Älkää tulko katsomaan kodin kaaosta. Siinä menee mun reippauden raja.)

Nyt mietin mitä tilaan universumilta seuraavaksi.

Jk. Käyn paljon salilla, syön järkevästi. Paino noussut ja senttejä tullut lisää! Seriously!
Taidan olla niitä tapauksia, joiden lihakset kerää nestettä ja turpoaa.
Puhunko massakaudesta ja kohta jostain tikistelykaudesta. Kuukauden vedän ruohoo ja rahkaa, sitten ruiskoruketan itseni ja kuvaan itseni bikineissä.

Ei. En.  Mut hei universumi.  Anna mun nyt kutistua, kun kerran niin terveesti elän.

1 kommentti:

Rva Kepponen kirjoitti...

Hyvin on universumi vastannut sulle :) Mä jään odottelemaan sitä bikinikuvaa.

Itsehän olen harkinnut osittaiseksi muslimiksi kääntymistä, koska sellainen kaaputakki olisi hirveän kätevä :D :D :D