perjantai 3. lokakuuta 2014

Henkinen hyvinvointi

Ihmisen pitkäkestoiseen henkiseen hyvinvointiin vaikuttaa kaikken eniten ihmissuhteiden laatu-eikä missään nimessä pelkästään parisuhteen laatu, koska onnen mittari ei ole ei ole aviomies tai poikakaveri, vaan muiden suhteiden laatu.
                                                              -Bridget Jones, Mad about a boy

Juuri noin ajattelen minäkin. Mä olen äärettömän onnekas, että mulla on elämässä ihania ystäviä, joiden kanssa jakaa elämä. Olen super happy.
Perhe-elämän voitto on se, että mun elämässä on muitakin ihmisiä kuin heidät.

Loistava viikko takana. Paljon hauskoja keskusteluja, hyviä lenkkejä, mukavia lapsia, kivat uudet vaatteet. Punainen kynsilakka. Pinkkitakkikausi. Taas vaihteeksi uuden ruokailutavan opettelua menestyksellä. Yritän syödä hieman enemmän kuin ennen.

Tänään olisi taas säbäilta ja vaikka olen superväsynyt (lapsen vuoksi valvottu yöllä) niin ehdottomasti aion mennä treeneihin. Nyt kun tajusin sen olevan HIIT:tiä, niin olen todella innostunut lajista. Viime kerran kehittyminenkin lisää innostumista. Ihanaa oppia uutta.

Niin, olenhan mä tänä aamuna käynyt jo kävelylläkin. Varttia yli kahdeksan aamulla tehtiin kaverin ja koiran ja rattaiden kanssa pitkä lenkki. Oli muuten mahtavaa. Hyvä alku aamulle.

Kaikki on niin nastaa. (Lego movie)

1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Tää oli ihana, sulla on NIIN saenne kohillaan. Elämä on ihan uskomattoman hieno asia ja kestää vain hetken....nautitaan!