tiistai 7. toukokuuta 2024

Toukokuun alku

 Rehellisesti sanottuna mun elämä on joko ihan samperin tylsää tai sit aika ajoin, jopa usein, tunnen oloni oikein onnelliseksi. Saman päivän sisällä nämä voivat vaihdella montakin kertaa. 

Jotain mun piti tuosta sanoa lisää, mutta ajatus katosi. 

Viime postauksen marttailu on joltain osin mennyt ihan hyvin. Olen tehnyt ruokaa. Olen käynyt kaupassa yllättävän vähän. Enimmäkseen keskimmäinen käy autolla kaupassa ja mä täsmätilaan jotain puuttuvaa ja paras puoli on se, että mun heräteostokset jää pois. (Pieni ongelma taas sen suhteen, että ostan pakkaseen tarjouslihoja, mutta sit unohdan ne sinne tai en keksi mitä tehdä.)

Pari päivää sitten tuntui,

 että saatan kirkua, jos en pääse kotoa pois. Pyysin keskimmäisen lastenvahdiksi, ajoin kauppaan. Ostin muutaman kukan ja yhden kirjan. Palasin kotiin oltuani pois reilu puoli tuntia. Teki hyvää. 

Pari päivää aiemmin pääsin vesijumppaan, mikä oli tosi kivaa. Hetkellisesti tunsin ihan oikeaa liikunnan iloa. Olisi oikeasti mahtavaa, jos saisin tällaisia liikkumisjuttuja säännöllisesti elämään. Tällä viikolla saatan päästä kahdesti, mutta jos liikaa innostun, niin ne toki peruuntuu. Eli hillitysti vain odottelen. 

Hillitysti muuten odottelen vieläkin poikien isältä sitä infoa milloin he muuttavat ja kuopus laskeutuu tänne. Koska tiedän että he muuttavat kesäkuun lopussa, niin olisi kiva että se mulle kerrottais virallisesti. Kun nyt siis info pojalta. Poikien isän äiti on poikien kanssa aiheesta jutellut ja hän on nyreissään tästä muutosta. Keskimmäisen sanoin: "mummin mielestä iskä tekee mulkkumaisesti." 

No, mun voitto, mun voitto. Vitsailin kyllä kuopukselle, että mitäköhän siitä tulee kun asutaan kokoaikaisesti yhdessä. Et paljonkohan me riidellään? Me nimittäin kilahdellaan toisillemme useasti, mutta sovitaan kyllä samantien. Hekoteltiin molemmat tulevaa :D

Instassa oli muuten tosi hyvä video aiheesta vaatekaapin raivaus. Oli pakko tallentaa se. (Kyllä, tämä raivaus on ikuinen aihe, sori siitä. Etenkin sori minä, joka ei ihan saa tätä tehtyä LOPPUUN)

Kuusi kysymystä itselle, kun tarkastelee vaatteitaan.  !. Ostaisitko tämän uudestaan 2. Oletko käyttänyt viimeiseen vuoteen 3. Tunnetko itsesi hyväksi tämä vaate päällä 4. Voiko sitä käyttää muiden vaatteidesi kanssa 5. Mahtuuko se 6. Onko se hyvässä kunnossa

Sitä vaan että omituisen paljon omistan vaatteita, jotka ei oikein käy minkään kanssa. HIRMUISEN paljon omistan vaatteita, joita en ole käyttänyt ainakaan vuoteen. Ja ei, en kyllä ostaisi kaikkia vaatteitani uudestaan

Mitä aion tehdä asialle? 

(Minähän karsin jo aika monta vaattetta, mutta tuolla ylläolevalla keinolla jos tekisin vielä, niin kyllä tulisi tyhjää ja siistiä.)



Ei kommentteja: