perjantai 22. tammikuuta 2021

Huhhuh

 Mulla piti olla tänään kauan kaivattu vapaapäivä. No ei sit ollutkaan. Hain itselleni uuden hoitolapsen. Nyt mulla on talossa 2 ja 3-vuotiaat muksut. (No so far so good, hyvin sujuu)

Mun oli tarkoitus käydä teinien kanssa kaupassa viikonloppulimu yms ostoksilla, mutta se muuttuikin muotoon "nyt on ostettava viikon safkat, kun on apukäsiä, koska yksin en voi näiden kanssa käydä kaupassa ehkä ikinä."

Ja kyllä mä ostinkin. Kolme pakettia jauhelihaa (liioittelua), kaksi nakkipakettia, lasagneaineita, kasviksia, hedelmiä, jugurtteja, maitoa litroittain, nugetteja, pakastekasviksia, pastoja, herkkuja ja limua. Meni 120 euroa. Mutta satavarmasti ei tartte ens viikolla mennä hakeen mitään. 

JA niin, ei todellakaan mene rahaakaan, koska en mee kirppareille tai minnekään näiden pikkusten kaa. 

(Miten mä ennen kävin missään, silloin kun omat oli pieniä?)

Mutta tiedänpä taas mitä tulevat päivät teen :D

3 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Tsemppiä uuteen arkeen <3<3 Hyvin se menee!

marikan polut kirjoitti...

hyvin sä vedät!

Rva Kepponen kirjoitti...

tsemppiä!