torstai 28. syyskuuta 2017

Puuska ei loppunut vieläkään

Kyllä, mä olen vieläkin ahkera. Mä saan asioita aikaiseksi! Ilman ystävää en tietty olisi ollut näin aikaansaava. Sen avulla ( Se sen siirsi lähes yksin) siirrettiin todella painava vaatekaappi meidän makkariin. Meidän makkarista pöytä ja tv pojille. Poikien huoneesta laatikosto hoitolasten huoneeseen.
Hyrskynmyrskäys.
Tulipa imuroitua ja pyyhittyä pölyjä paikoista, joissa ei tule käytyä. Esim kaappien takaa. Tai poikien huoneesta ylipäätään.

Tuolit odottavat maalaamista, mutta just nyt on muuta tärkeämpää käsillä. Jätskiöverit. Toinen kaveri aikoo tulla tänne syömään jätskiä kaksin käsin.

Haastavin tässä proggiksessa on se, että  nyt olisi pakko raivata vaatehuone isolla kädellä. Sen luulis olevan helppoa, kunhan ensin siirtää miehen kamat vaatekaappiin, mutta kun se vaateshow ahdistaa mua. Tulee nähtyä kuinka paljon on turhaa vaatetta ja liian pientä vaatetta ja ja...
Jospa motivoisi itsensä ihanalla lopputuloksella? Ja palkitsisi itsensä isosti.
Ehkä palkinnoksi riittää kivempi koti.

Ihanaa joskus innostua kodistakin! (Mulla olisi kasa naistenlehtiä, mutta en kykene niihin keskittymään yhtään.)

Mitä muuta mä tekisin? Antakaa mulle ideoita :D




Ei kommentteja: