perjantai 20. tammikuuta 2017

Uu beibe-fiilistä etsimässä

Tänään on mun Trinny ja Susannah-päivä.
Menen ystävän kanssa Espritin myymälään ja pyydän housut, joissa näytän hyvältä. Toivon ettei myyjä sano, ettei voi auttaa. En nyt voi tähän kirjoittaa, mitä pelkään myyjän sanovan, koska päätin ettei saa mollata itseään enää.
En puhu ulkonäöstäni mitään, mitä en ystävälle sanoisi.
Hienotunteisesti tässä totean, että vähemmänkin voisi farkut kiristää.

Katsoin tallennukselta kaksi tuon yllämainitun parivaljakon ohjelmaa. Jokaisen muuttumisleikin kohdalla mua itketti. Mä niin liikutun niistä muuttujista.
Hämmästyneenä huomioin, että valtaosa naisista oli ennenkin tosi nättejä, pitivät vaan itseään mitättöminä. Voisko olla niin, että useimmat naiset katsovat itseään väärin?

Yksikin 40v nainen oli mun mielestä todella nätti. Pukeutui vaan väljiin mustiin vaatteisiin ja oli hieman hiirulainen, mutta nätti. Eron jälkeen nainen on istunut kotona katsomassa telkkaria, koska ei kehtaa mennä treffeille. Olin ällistynyt. Kun oikeasti oli tosi viehko nainen.
Muuttumisen jälkeen oli omastakin mielestään ja hihkui todellakin aloittavansa deittailun,

Toivon löytäväni kivat farkut tänään. Toivon löytäväni sen lisäksi kadonneen uubeibe-fiiliksen.


2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Vaadin rapoa!! Go Pinkki go.

Nanni kirjoitti...

Tykkään tosi paljon tuosta mainitsemastasi ohjelmasta, siinä on aitoja ihania ihmisiä.
Varmasti ne osaa Espritillä sua auttaa, tsemppiä ostoksiin <3