keskiviikko 23. tammikuuta 2019

Ruokaa ja kirjoja

Eilen päädyin tylsistyneenä hieman siivoilemaan, mutta jätin rakkaat kirjakasani aloilleen. Ne on niin viehättäviä. Kirjat!






 Mutta muilta osin tein selvästi hyvää työtä, kun jopa mies kiitteli miten siistiä oli. Kynttiläkin paloi ja kaikkea.
 Mies osallistui. Osti paljon karkkia ja kaatoi ne kulhoon. Niin näytti kivalta kirjojen keskellä.

Mun uusia keittokirjoja luin eilen ja on sellainen olo, että ihan ihan kohta mä vaan kokkaan kaikkea hyvää ja olen rento äiti ha emäntä ja aina on ruokaa yllätysvieraille.

Sitä puuskaa odotellessa toivon Rva Kepposen kertovan, kuinka pastan keitinliemestä ja kermasta tehdään kastike chevre-pastalle, jota aion tehdä tänään. Jos ette Pikku Kepposesta ole uusinta ruokapostausta lukeneet, niin nyt tehkää se!

3 kommenttia:

marikan polut kirjoitti...

heeei, mullakin on Rimis luettavien pinossa! En ole vielä saanut aloitettua...

Ja sen Ole minun mä luin alkukuusta, symppis satu sekin.

P kirjoitti...

Marika, luin Rimiksen tänään loppuun ja se oli kyllä pettymys. JOs en mielessä olisi kuka kukin oli sarjassa ja naamat ja tyypit tuttuja, niin olis kirja saattanut jäädä kesken. NYYH!

marikan polut kirjoitti...

Mä en oo ees aloittanut...