keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Tyyli hukassa

Nyt on niin, että koko kesän aion kulkea maksimekoissa ja tennareissa. Tulkoon siis lämpimät ilmat.
 Mekoista tykkään kovasti, mutta se suurin syy niiden käyttöön on se, etten löydä housuja. EI niitä valmisteta mua varten. Vieläkään. Käväsin tänään Jumbon Zizzissä (we looove yous curves), mutta niidenkään pillifarkut ei käy mulle. Sanoin myyjälle, et mun jaloille ne ei vaan käy. Kun katsoin alaspäin, mua sisäisesti nolotti ja nauratti. Myyjällä oli vieläkin paksummat jalat kuin mulla ja pillit jaloissa. Ei imarrellut sitäkään.

Toinen syy mekkoihin on mun takkiongelma. Mulla on vanha (tyhmä) parka, joka on liian suuri. Uutta ei löytynyt yhdestäkään kaupasta. Miksi kevätvaatteet loppuu näin aikaisin?
Koska ei ole kunnon rotsia, niin kuljen sitten farkkutakissa ja mekoissa. Niin!

Se siitä italialaisesta tyylikkyydestä.

Ja ne tennarit. Mä en löydä kenkiä. Korkoja en voi käyttää ja mun leveillä jaloilla useimmat ballerinat on huonot. Enkä ees tykkää ballerinoista. Kenkien pitää olla kivat ja hyvät ja hiertämättömät=does not exist. Eli hankin vaikka kirkuvan vihreät ja oranssit tennarit ja kuljen niissä. HUOH!

Miksei kukaan tule ja auta.

Paksuihin jalkoihin ei muuten auta mun uudelleen syttynyt "ahmin sipsejä"- kausi. Missä mun kontrolli on?

Mutta muuten on loistava elämä.

Vaikka en ole vieläkään sille kilsan lenkille päässyt. Jos tänään jättäis lätkämatsin katsomisen vähemmälle ja juoksis hetken. As if!

Nyt päivän pahimpaan koettelemukseen. Käytän pari poikaa parturissa. Kymmenenvuotias kiukuttelee ja mököttää siellä nolosti. Aistiyliherkkänä ei kestä putoavia hiuksia yhtään. JA näyttää sen kaikille.

5 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Maksimekko on vallan hyvä kesäasu. Hanki jotkut kivat korut tai huivi, niin valmista tuli.

Itsekin käyttäisin mielelläni maksimekkoa, mutta mun on taas hankala löytää hyvää mallia. Ovat joko hihattomia (en halua esitellä allejani) tai sitten ne korostavat mahaani :(

Olen sortunut ostamaan parin tosi slimmit housut, mutta käytän niitä aina pitkän tunikan kanssa. Pillifarkkumuoti ei ole suunniteltu lainkaan suurimmalle osalle suomalaisista naisista. Etenkään kun sinne housun kauluksen sisään tungetaan paitaa. Ei näytä hyvältä. Voittaa toki sen lantiohousumuodin, jossa joutui tuijottelemaan aikuisten naisten vatsamakkaroita ja persvakoja. Peiliin kannattaa luottaa :)

Mulla on aivan älyttömän hyvät balleriinamaiset kengät. Merkki on Jenny by Ara, ja leveälestinen malli. Ei purista eikä hierrä. On tosin vähän siinä ja siinä, että onko kuitenkin hiukan iso mulle :(

Tuossa näkyy ne alesta ostamani jämäpari
http://pikkukepponen.blogspot.fi/2012/10/the-only-way-is-down.html

TiinaJ kirjoitti...

Niinpä, ballerinat on aina joko kiristävät tai liian löysät. Ostin tänään kun hilppasin palaverista tuolta noin KAHDET kengät: punaiset tosi mukavat korkkarit ja turkoosit nahkasandaalit. Ja niilla mä sitten köpöttelen Roomassa ensi viikolla ja lisäksi mun maastolenkkareilla :)

Minustakaan ei tyylikästä saa, mutta huolettoman ja luonnollisen ja ihan sulokkaan naisen saa ;-)Mulle ei ehkä pillit oo ongelma, mutta huomioi, jokaisella on joku ongelmakohta, että ei nyt takerruta niihin.

Mä pidän nyt piiiitkän juoksutauon ja sen kunniaksi vetäisen tänään Proseccoa ja sipsejä ;-)Ja olen huonoa esimerkkiä kaikille tervettä elämää uhkuville!!!!

Mukavaa helatorstaita kauniille ystävälleni!

Taru kirjoitti...

Maksimekot, ballerinat, tennarit ja parka ovat kesän uniformu, olet just oikeilla jäljillä. Milloin lähdetään shoppailee ;)?

Leonida kirjoitti...

Kyllä toi sun kesäunivormu kuulostaa tosi kivalta itse asiassa! Ja jos on monia vaihtoehtoja tennariväreissä, aina parempi.

Mä olen välttänyt viimeisen puoli vuotta ostamasta alaosia, koska mikään ei käy mun mahani kanssa. Tällä hetkellä ylävatsa näyttää kuin olisin raskaana. :( Tämä kotiopiskelu on ollut huono juttu. Vaikka kiloja ei ole tullut viime vuoteen verrattuna kuin muutama, ne kaikki on mun mahassa. Kääk.

Että mullei varmaan mahdu mitkään viime kesän vaatteet, mut ei ole kyllä rahaa uudistaa koko garderobia. Pitäiskö laihduttaa, tulis halvimmaksi.

Mä en pysty korkokengissä pitkiä aikoja kulkemaan ja nekin korot on tosi maltilliset. Että olen ballerinaihminen. Parhaiten mun kapeaan jalkaan sopii Wondersin ballerinat, jotka on sellaiset taipuisat. Ne ei paina mistään ja pysyy loistavasti jalassa. Olen pyytänyt uusia sellaisia äitienpäivälahjaksikin.

Mut hei, sulla on sentään muuten loistava elämä!

Taru kirjoitti...

Wondersin ballerinat on muuten ihan ykköset - komppaan Leonidaa!